logo

Aanvraag overzicht polikliniekbezoeken



Het opvragen van een overzicht van uw polikliniekbezoeken, bijvoorbeeld voor teruggave van reiskosten, kan alleen schriftelijk of via e-mail.

Overzicht polikliniekbezoeken

Bij de aanvraag vermeldt u:

  • naam;
  • burgerservicenummer (BSN);
  • betreffende periode van polikliniekbezoeken.

Op het overzicht komt standaard een stempel en een paraaf. Het overzicht wordt naar het bij ons bekende adres gestuurd. De verwerking van uw aanvraag duurt ongeveer één week.

Schriftelijke aanvraag

U kunt uw verzoek richten aan:
Elkerliek ziekenhuis
Afdeling Zorgadministratie
Postbus 98
5700 AB Helmond

Aanvraag via e-mail

U kunt uw verzoek mailen naar:
opnameadministratie@elkerliek.nl 

Patiëntenportaal MijnElkerliek

Ook op het patiëntenportaal MijnElkerliek kunt uw historie van opnames en afspraken inzien. MijnElkerliek is een beveiligde website waar u als patiënt toegang toe heeft als u als patiënt geregistreerd staat. Om in te loggen heeft u een computer nodig met internettoegang en een geldig DigiD, met sms-functie. Kijk voor meer informatie op www.elkerliek.nl/mijnelkerliek 

Tot slot

Heeft u na het lezen van deze folder nog vragen, neem dan contact op met de afdeling zorgadministratie.

Contact


Afdeling zorgadministratie

T: 0492 – 59 53 83
op werkdagen van 9.00-12.00 uur
E: infonota@elkerliek.nl 


© 2024 Elkerliek ziekenhuis
ALG-44256
Laatst bewerkt: 29-7-2024