Inloggen



Hoe kan ik inloggen op MijnElkerliek?
Ga naar https://mijn.elkerliek.nl/. U kunt vervolgens inloggen met uw DigiD gegevens. Daarna heeft u toegang tot uw gegevens en de andere mogelijkheden die MijnElkerliek biedt.

Hoe werkt het inloggen bij DigiD?
Voor meer informatie over het inloggen met DigiD kunt u terecht op de website van DigiD.

Kan ik ook met mijn mobiele telefoon of tablet inloggen op MijnElkerliek?
Ja, u kunt MijnElkerliek op uw mobiele telefoon openen. Het scherm past zich automatisch aan de grootte van uw apparaat aan, waardoor u alle onderdelen net iets anders ziet dan op een computer. Op de meeste tablets kunt u MijnElkerliek zonder problemen bekijken.

Ik heb problemen met inloggen, wat kan ik doen?
Onderstaande problemen kunnen zich voordoen.

  • U bent nog niet geregistreerd in het Elkerliek ziekenhuis met uw BSN. Toegang tot MijnElkerliek is alleen mogelijk als u eerder een afspraak of behandeling in het ziekenhuis heeft gehad. Om uw registratie compleet te maken, verzoeken wij u zich te melden bij de receptie. Zij helpen u graag om alles in orde te maken.
  • Er gaat iets mis met uw DigiD. Lees hier meer over op de website van DigiD.
  • U logt in met uw eigen DigiD om gegevens van uw partner of kind op te vragen. Dat kan niet tenzij u gemachtigd bent via DigiD machtigen.
  • Bent u uw gebruikersnaam of wachtwoord vergeten, of is uw DigiD verlopen? Lees hier meer over op de website van DigiD.
  • Mogelijk voldoet uw browser en/of besturingssysteem niet aan de nieuwste minimale eisen om in te loggen met DigiD. Het kan zijn dat u uw browser moet updaten naar een nieuwere versie.

Hoe log ik in voor mijn kind?
Is uw kind ouder dan 12 jaar? Dan kan uw kind zelf inloggen met zijn/haar eigen DigiD. Voor kinderen tot 12 jaar kunt u met de DigiD van uw kind inloggen. Heeft uw kind nog geen DigiD? Dan kan deze aangevraagd worden via de website van DigiD.

Hoe kan ik uitloggen in MijnElkerliek?
U logt uit door in MijnElkerliek rechtsboven op uw patiëntenfoto te klikken en daarna ‘afmelden’ te selecteren.

Hulp nodig bij digitale (zorg)vragen? 

Heeft u vragen over de apps, websites en andere digitale toepassingen die we gebruiken bij digitale zorg of hulp nodig bij de installatie daarvan. Dan bieden we u op diverse manieren ondersteuning zoals via de Helpdesk Digitale Zorg en het Hulploket.

Lees meer over ondersteuning bij digitale zorg.